E-komercija uzņēmuma darbības attīstībai

Kursā ietvertas tēmas par populārākajiem e-komercijas risinājumiem un interneta mārketinga iespējām, kas ir neatņemama mūsdienīga uzņēmuma attīstības pamatā. Izmantojot tehnoloģiju jaunākās iespējas, uzņēmums spēs pilnveidot savus iekšējos procesus, kā arī veiksmīgāk veidot komunikāciju ar saviem klientiem un piegādātājiem, popularizējot savus produktus un pakalpojumus, kas veicinās zīmolu atpazīstamību un ļaus ietaupīt resursus.

Kursa mērķis:

  • Izprast e-komercijas un interneta mārketinga nozīmi;
  • Iepazīties ar e-komercijas tiesisko regulējumu;
  • Izmēģināt biežāk lietojamos e-komercijas risinājumus;
  • Iepazīties ar mājaslapas dizaina veidiem;
  • Iepazīties ar interneta mārketinga instrumentiem.

KURSA PROGRAMMA

  • E-komercijas tendences
  • Pirmie soļi e-komercijā
  • Kas ir uzņēmuma klients un kā veidot komunikāciju
  • 7 galvenie instrumenti e-komercijā kā pārdot vairāk
  • Mārketinga aktivitāšu izvēle
  • Normatīvo aktu bāze e-komercijā
  • Populārākie mājaslapu veidi
  • Kā organizēt darbu pie mājaslapas izstrādes
  • Kā nokļūt Google meklētāja augstākajās pozīcijās un kādus tehnoloģiskus rīkus izmantot, lai mērītu rezultātu

    Pieteikšanās: tālr. 26475979 vai e-pasts: kursi@dzc.lv

    Aktuālo kursu grafiks – kursu grafiks