Sociālo tīklu mārketings

Kurss par sociālo tīklu tendencēm, komunikācijas platformām un interneta mārketinga izmantotajiem tehnoloģiskiem risinājumiem biznesa atbalstam un attīstībai.

Kursa mērķis ir veidot izpratni un praktiskās iemaņas par:

  • sociālo tīklu veidiem un iespējām,
  • sociālajiem tīkliem kā biznesa instrumentu,
  • komunikācijas un biznesa stratēģijām sociālajos tīklos,
  • sociālajiem tīkliem kā biznesa instrumentu,
  • sociālo tīklu vadību,
  • sociālo tīklu kampaņu veidošanu un plānošanu,
  • sociālo tīklu satura iespējām un bezmaksas rīkiem vizuāļu sagatavošanā,
  • interesanta satura un atraktīvas vizualitātes integrēšanu efektīvam vēstījumam (postam),
  • nozīmīgākajiem reklāmas veidošanas rīkiem Facebook,
  • Latvijas un ārzemju sociālo tīklu tendeces, ko izmantot un ievietot sava uzņēmuma komunikācijā,
  • komunikācija jeb atbildes reakcijas sociālajos tīklos – ko un kā atbildēt uz komentāriem digitālajā vidē.

Kursa ilgums – 8 akadēmiskās stundas

KURSA PROGRAMMA

  • Efektīva sociālo tīklu pārvaldība uzņēmuma mārketinga atbalstam
  • Sociālo tīkli pielietojums biznesā
  • Interneta mārketings – baneri, e-pasta mārketings, affiliate programma, reklāma mobilajos tālruņos, kuponu portāli
  • Praktiskais digitālais mārketings Latvijā un pasaulē
  • Mārketinga iespējas Facebook.com, Linkedin.com u.c.

 

Pieteikšanās: tālr. 26475979 vai e-pasts: kursi@dzc.lv

Aktuālo kursu grafiks – kursu grafiks