Office 365 risinājumi

Lielo uzņēmumu rīki tagad ir pieejami ikvienam uzņēmumam!

2016. gadā strādāt efektīvāk nozīmē strādāt gudrāk, nevis vairāk. Modernizējiet sava uzņēmuma IT infrastruktūru ar zemām sākotnējām investīcijām un esiet soli priekšā citiem.

Office 365 risinājumi Jūsu biznesam

Biznesa klases e-pasts

Ar uzņēmuma domēnu 50 GB apjomā

OneDrive

Datu glabātava 1 TB apjomā

SharePoint

Piemērota vide dokumentu pārvaldībai un projektu vadībai

Skype for Business

Konferences un semināri pat 250 dalībniekiem

Jaunākās Office lietojumprogrammas

Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher
PC vai Mac datoros

Yammer

Drošs un ērts uzņēmuma iekšējais sociālais tīkls

4,20 EUR mēnesī

visi rīki katram uzņēmuma darbiniekam

Office 365 priekšrocības

  • Mūsdienīgs darba stils – iespēja strādāt no jebkuras vietas ar jebkuru ierīci (operētājsistēmas Android, iOS, Windows), izmantojot Office programmatūru.
  • Jaunākā Office programmatūra – nav nepieciešamas papildu Office programmatūras licences, jo katrs lietotājs var izmantot programmas Word, Excel, PowerPoint un OneNote piecās ierīcēs, tostarp mobilajās ierīcēs.
  • Biznesa klases e-pasts un koplietojami kalendāri– piekļuve gandrīz no jebkuras vietas, informācijas sinhronizācija visās ierīcēs.
  • Ātra sadarbība – tiešsaistes failu krātuve un koplietošanas iespējas ar kolēģiem vai sadarbības partneriem, kur vienmēr ir pieejama dokumentu jaunākā versija.
  • Tiešsaistes konferences – iespēja organizēt virtuālās sapulces un konferences, kā arī attālinātus mācību seminārus. Turklāt to visu var ierakstīt.
  • Iespēja mākonī izvietot uzņēmējdarbībai specifiskus risinājumus – uzņēmuma iekštīklu jeb intranetu, dokumentu pārvaldības sistēmu, projekta pārvaldības risinājumu, personāla pārvaldības sistēmu un daudzas citas.

 

Office 365 iespējas

Izvēlieties piemērotāko Office 365 plānu!

Office 365 Business Essentials

Office 365 Business

Office 365 Business Premium

Pilnas, instalētas Office lietojumprogrammas: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher un OneNote līdz pat 5 PC vai Mac datoros
Office planšetdatoriem: Office Windows planšetdatoros un ierīcē iPad
Office viedtālruņiem: Office dokumentu skatīšana un rediģēšana ceļā
Office Online: Word, Excel, PowerPoint un citas
Failu glabāšana un koplietošana ar 1 TB krātuvi katram lietotājam
Biznesa klases e-pasts, kalendārs un kontaktpersonas ar 50 GB iesūtni
Neierobežotas tiešsaistes sapulces un HD video konferences
Sociālais tīkls: palīdziet darbiniekiem sadarboties visās nodaļās un atrašanās vietās
Maksimālais lietotāju skaits:300 Maksimālais lietotāju skaits:300 Maksimālais lietotāju skaits:300
Bezmaksas izmēģinājums Bezmaksas izmēģinājums

Piesakieties bezmaksas demonstrācijai

Piesakieties tagad! Mēs ar Jums sazināsimies, lai vienotos par Jums ērtāko veidu – klātienē vai tīmekļseminārā.

Vai sazinies ar mums

67338366
dzc@dzc.lv