
Jūsu centrālā vieta iekšējai komunikācijai un sadarbībai
Piekļūstiet dokumentiem, ziņām, kontaktinformācijai un projektu resursiem vienuviet. Sadarbojieties ar kolēģiem reāllaikā, dalieties ar idejām un stipriniet uzņēmuma kultūru.
Uzņēmuma iekštīkla sniegtās iespējas
Uzlabojiet iekšējo komunikāciju uzņēmumā
Uzņēmuma iekštīkls palīdzēs informēt darbiniekus par svarīgākajiem uzņēmuma notikumiem un aktualitātēm vienuviet. Tādējādi svarīgākā informācija nepazudīs e-pasta pastkastītē un darbinieki būs informēti.
Palīdziet darbiniekiem atrast svarīgāko informāciju
Uzņēmumam ir iespēja sastrukturēt informāciju tā, lai ikvienam darbiniekam būtu viegli atrast visu nepieciešamo. Tāpat arī risinājumā ir iebūvēts efektīvs meklēšanas rīks, kas palīdzēs darbiniekam atrast saistošo informāciju pēc konkrētiem atslēgas vārdiem.
Vienkāršojiet jaunu darbinieku uzņemšanu un iesaisti uzņēmumā
Jaunajiem darbiniekiem ir svarīgi nodot visu svarīgāko informāciju. Šis process ir ļoti atbildīgs solis ceļā uz jaunā darbinieka labbūtību, lai viņš justos informēts par visu notiekošo. Uzņēmuma iekštīkls kalpo kā lieliska platforma arī jauno darbinieku informētībai un iesaistei.
Izceliet labākos darbiniekus un uzņēmuma sasniegumus
Darbiniekiem ir svarīgi justies novērtētiem, līdz ar to ir svarīgi izteikt atzinību ikvienam, kas to ir pelnījis. Uzņēmuma iekštīkls ir lielisks veids, kā komunicēt ne tikai par uzņēmuma sasniegumiem, bet arī kā izcelt labākos darbiniekus, lai tas ir redzams arī citiem.
Izstrādes process
1. Konsultācija un klienta vajadzību analīze
- Uzklausām jūsu organizācijas vajadzības, procesus un informācijas apmaiņas izaicinājumus.
- Nosakām iekštīkla lietotāju grupas, mērķus un prioritātes.
- Izstrādājam projekta plānu ar termiņiem, funkcionalitātes prasībām un tehnisko specifikāciju.
2. Risinājuma arhitektūra un dizains
- Veidojam loģisku un lietotājam saprotamu iekštīkla struktūru.
- Piedāvājam mūsdienīgu un pielāgotu dizainu, kas atbilst jūsu zīmolam.
- Plānojam moduļus, sadaļas un integrācijas (piemēram, dokumentu sadaļas, jaunumus, kalendārus, lietotāju grupas utt.).
3. Funkcionalitātes izstrāde un integrācijas
- Izstrādājam nepieciešamos rīkus un funkcijas
- Integrējam ar esošajām sistēmām (ERP, HR sistēmas u.c.).
- Nodrošinām datu automatizācijas risinājumus
4. Testēšana un optimizācija
- Veicam daudzlīmeņu testēšanu dažādās ierīcēs un lietotāju lomās.
- Piesaistām pilotgrupu, lai izvērtētu lietošanas ērtumu un veiktspēju.
- Veicam uzlabojumus, balstoties uz atsauksmēm un analītiku.
5. Darbinieku apmācība
- Veicam praktiskas apmācības administratoriem un galalietotājiem.
- Iepazīstinām ar sistēmas funkcionalitāti un ikdienas lietošanas scenārijiem.
- Nodrošinām lietošanas instrukcijas un atbalsta materiālus ērtākai ikdienas darbībai.
6. Uzturēšana, atbalsts un attīstība
- Nodrošinām tehnisko atbalstu, uzraudzību un kļūdu novēršanu.
- Piedāvājam iespējas paplašināt funkcionalitāti atbilstoši uzņēmuma izaugsmei.
- Sniedzam pārskatus par sistēmas lietojumu, veicinot datu balstītus lēmumus.
Biežāk uzdotie jautājumi
Kam ir pieejams iekštīkls?
Iekštīkls ir pieejams tikai uzņēmuma darbiniekiem, kuriem ir izveidots lietotāja profils ar piekļuves tiesībām.
Kam ir paredzēts iekštīkla risinājums?
Lieliem uzņēmumiem, kas vēlas efektīvāk informēt un sadarboties ar saviem darbiniekiem.
Savienojiet komandas, centralizējiet informāciju un uzlabojiet iekšējo komunilāciju!
Sazinieties ar mums un uzziniet vairāk par uzņēmuma iekštīkla sniegtajām iespējām!