E-adrese arī Jūsu uzņēmumā!

Nevienam nav noslēpums, ka sākoties 2023. gadam, ikkatrā uzņēmumā E-adrese būs obligāta.  Tam ir jāsāk gatavoties laicīgi, tāpēc esam apkopojuši svarīgāko, kas jāzina par E-adresi. 

Kas tas ir? 

Tā ir ērta un droša saziņas platforma, kur iespējams attālināti saņemt un nodot informāciju vairāk nekā 3400 valsts un pašvaldību iestādēm. Liela daļa uzņēmumu jau izmanto šo saziņas veidu, lai sazinātos un saņemtu ziņas no tādām iestādēm kā Pārtikas un veterinārais dienests, Valsts darba inspekcija, Konkurences padome, prokuratūra, tiesu iestādes, zvērināti notāri un tamlīdzīgi.  E-adrese kā valsts pārvaldē vienots risinājums ir ieviests, lai elektroniskā vidē nodrošinātu garantētu, drošu un ērtu oficiālo saziņu starp valsts iestādēm un privātpersonām, tai skaitā juridiskām personām vienotas sistēmas ietvaros. 

Kādi ir ieguvumi? 

  1. Mobilitāte – iespēja sazināties ar valsts iestādēm jebkurā vietā un laikā. 
  2. Saudzējiet vidi – papīra formāta vēstules lai paliek pagātnē. 
  3. Nenokavējiet svarīgāko – visas vēstules ienāk dažu sekunžu laikā, līdz ar to uzņēmums būs informēts un nenokavēs svarīgāko informāciju.  
  4. Drošība – oficiālie dokumenti glabāsies vienotā un drošā vidē, pasargājot tos no nevēlamām acīm. 
  5. Esiet pārliecināts, no kā saņemat informāciju – E-adrese nodrošina to, ka ziņojumu sūtītājs noteikti būs tas, par ko uzdodas. 

Kā integrēt E-adresi uzņēmumā? 

Parasti uzņēmumā atbildīgajai personai ir jāpieslēdzas E-adreses sistēmai, lai redzētu jaunos ziņojumus. Tas nozīmē, ka papildus e-pastam un telefona zvaniem, lietvedei, administratorei vai kādai citai atbildīgajai personai pievienojas papildus pienākums un papildus vietne, kuru apskatīt regulāri. 

Taču mūsu dokumentu vadības sistēma piedāvā iespēju glabāt dokumentus, tos saskaņot un saņemt E-adreses vēstules, kā arī vēl citas darbības veikt vienotā un drošā vidē. Ar sistēmas palīdzību nav nepieciešams aplūkot atsevišķi E-adreses sistēmu, lai saņemtu svarīgāko informāciju. Dokumentu vadības sistēma ļauj lasīt, nosūtīt un aplūkot ziņojumus no valsts iestādēm. Ar mūsu sistēmas palīdzību Jūsu uzņēmumā būs iespēja ne tikai sakārtot lietvedību, bet arī izmantot E-adreses pakalpojumus vienuviet. 

Lai uzzinātu vairāk par dokumentu vadības sistēmas sniegtajām priekšrocībām, piesakieties uz bezmaksas sistēmas demonstrāciju pa e-pastu dzc@dzc.lv vai pa tālruni 67338366.